Mieszczuch7 Mieszczuch7
253
BLOG

Pożegnanie

Mieszczuch7 Mieszczuch7 Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Przed chwilą administracja S24 skasowała moją niewinną zupełnie notkę o "dziennikarstwie" prezentowanym w TVP Info. Powolywałem się w niej na ogólnie dostępne informacje o powiązaniach występujących w tej tv postaci z PZPR, PRL-owskim MSW i sowieckim KGB. Pochodziły one z portalu BBC i wikipedii. Co do występującego w tekście wyrazu "szczeżuja", Administracjo S24, nie jest on synonimem popularnego wulgaryzmu, choć się rymuje. Nie trzeba się obrażać, jeśli się czegoś nie rozumie. 

Już od dawna nosiłem się z myślą, by porzucić S24 ze względu na stosowaną tu politykę, która mi nie odpowiada. Poza tym nie mam też już nie tylko ochoty, ale i możliwości, by tu pisywać, gdyż zamierzam poświęcić się napisaniu książki... Wszystkich tych, którzy obdarzyli moje pisanie uwagą lub też nawet sympatią, przepraszam, dziękuję Wam. 

Do zobaczenia

 

Mieszczuch7
O mnie Mieszczuch7

„Jedenaście dni temu dość mało znany bloger Mieszczuch7 napisał bardzo ciekawą notkę p.t. "Nowy mur - warszawski". Jako pierwszy zauważył on, że dzięki stalowym barierkom Pałac Prezydencki zaczął przypominać warowną twierdzę. Porównał on to do muru oddzielającego Żydów od Palestyńczyków oraz do wysokich płotów, które rozdzielają katolików i protestantów w Belfaście. Później także inni publicyści /n.p. Johny Pollack/ czynili podobne porównania, ale Mieszczuch7 był pierwszy. Jego poprzednia notka o ataku na niezawisłość Rzecznika Praw Obywatelskich też była bardzo interesująca. Warto zaglądać na ten blog.” elig, 28.08.2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości